loading...
پی سی ایرانی گیم
admin بازدید : 14754 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (5)
بیش تر چیزهای گوگل مانند گوگل پلاس فیلتر است برای حل این مشکل باید چنین کرد: فرض کنید آدرس مورد نظرشما این است: [code]http://plus.google.com[/code] کافیست یک [color=#ff3333]s[/color] به پروتل اضافه کنید: [code]https://plus.google.com[/code]
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mehdi56 در تاریخ 1395/06/27 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

مدیران مادر تلاش مجدد برای باز کردنسایت گوگل پلاس هستند

این نظر توسط zahra در تاریخ 1395/04/26 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

سلام من پست های گوگل پلاس برام باز نمیشه حتی پست های خودم رو هم نمایش نمیده چی کار کنم نسخه به روزم هست کمکم کنید

این نظر توسط منان در تاریخ 1394/07/28 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

با سلام هرکس اموزش کامل گوگل پلاس می خواهد چه در کامپیوتر وچه در گوشی با ایمیل زیر مکاتبه کند .
manan.jaberi@gmail.com

این نظر توسط Daya در تاریخ 1393/04/21 و 13:02 دقیقه ارسال شده است

چجوری برم یوتویوپ شکلکشکلک

این نظر توسط امید با مرام در تاریخ 1393/04/16 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان عزیز من 2روش بهتون میگم که شاید بتونید از اون برای ورود به سایت های فیلتر شده استفاده بکنید

روش اول:روش اول اینه که چیزی رو که خواستید جست و جو کنید فیلتر بود یه علامت %به اول اون کلمه یا جمله یا ادرس اضافه کنید.

روش دوم:روش دوم هم خیلی ساده هستش شما عزیزان هرچیزی رو که خواستید جست و جو کنید برای مثال (فیلتر شکن) رو باید برعکس بنویسید مثل اینکه بنویسید(شکن فیلتر) اینم از روش دوم

همچنین با تشکر از سایت خوبتون امید وار هستم که این روش ها کارامد باشه و مشکل شما عزیزان رو بر طرف بکنه www.omid20.roomfa.com

این نظر توسط پریا در تاریخ 1393/02/20 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

اینم جواب نمیده
شکلک

این نظر توسط abbas در تاریخ 1392/12/19 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

تورا خدا تو بازی clash of clansچطور به گوگل پلاس وصل شم هر کی بگد یک مژدگونی خوب پیش من داره

این نظر توسط شهرزاد در تاریخ 1392/11/02 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

ترو خدا کمکم کنید من اگه بخوام برم تو گوگل پلاس دقیقا بم بگید چی کار کنم؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 1,032
  • بازدید کلی : 49,001
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ دانلود بازی گوشی